Tänkte jag skulle ge er en liten inblick i hur jag bodde, jag fick ju ändå stanna kvar någon dag till i huset. Upplägget var att det fanns ett gemensamt kök där mat serverades och vi hade vår frukostmat. Inget fancy pancy men funktionellt. Och kanske det bästa med köket var att där inne var enda stället som hade en fungerande AC, halleluja! Värmen och fuktigheten på Aruba var enorm! Konstant svettig kändes det som och håret sällan i den frisyr jag gjorde när jag lämnade min bungalow pga den konstanta blåsten, men måste ändå säga tack för den! Annars hade det blivit för varmt. 
 
Det fanns fyra bungalows som var fördelade på olika antal sängar i varje. Det blev lite av en huggsexa när vi fick fritt fram på att välja sängplats. Jag hamnade i den som var störst med 8 bäddar, dock utan AC och en toalett utan dörr, det hängde ett litet nätt genomskinligt skynke för. Lika bra att släppa på alla hämningar man hade, här fick man kissa inför alla om så behövdes. Vi kom att kalla vårt hus för kollot ganska snabbt. Jag fick dela säng med Martina, henne klickade jag med redan på Arlanda, så det kändes tryggt!
 
Välkommen till "kollot" och mitt hus!
 
 
 
 
Ett av våra ställen att hänga på.
 
 
 
Om ni har sett an av dom trailers som går nu på teven inför kommande avsnitt kan man skymta att jag och Sebastian sitter på tu man hand nånstans. Är det min första dejt jag är på eller varför sitter vi där? Missa inte nästa avsnitt nu på tisdag kl. 21. 
 
Jag säger det igen, det är med skräckblandad förtjusning jag tittar på avsnitten. Men är för nyfiken för att inte titta, vill ju ändå se hur dom väljer att vinkla mig  (förhoppningsvis kan dom inte vinkla mig på allt för många sätt). Det är mycket av anledningen till att jag har skapat den här bloggen, för att kunna skriva av mig så länge jag är kvar i programmet och visas i tv. Få en chans att berätta min historia kring det som visas. 
 

2 kommentarer

Anonym

09 Oct 2016 20:13

Heja Jennie!!💝

Anonym

09 Oct 2016 20:14

Puss/mamma

Kommentera

Publiceras ej